Vai Tev patīk saņemt pastkartes, ielūgumus vai īstas vēstules no saviem mīļajiem?
Vai Tavu sirdi sasilda ar roku rakstīta vēstule no drauga vai dāvaniņa, kas iesaiņota krāšņā papīrā? Vai Tu jebkad esi sapņojis sarīkot pārsteiguma ballīti ar jautriem dekoriem un daudziem baloniem? Mēs ticam, ka vairākos variantos gan Tava, gan Tavu mīļoto atbilde ir “jā”!

Arī Agapics visaugstāk vērtē šo tiešo saskarsmi, kur apsveikums rakstīts ar roku, vai pat pati dāvana ir pašdarināta. Mūsu mērķis ir ieviest cilvēku dzīvēs prieku, autentiskumu, rūpēšanos vienam par otru, kā arī iedrošināt viņus uz savu jūtu un vēlmju izpausmi.

Mūsu lielākās produktu līnijas ir jubilejas un apsveikuma kartītes, dāvanu materiāli, ballīšu aksesuāri, uzlīmes un kancelejas preces. Mūsu produkti tiek radīti, koncentrējoties uz visdažādākajiem cilvēku dzīvesveidiem, etnisko piederību,ienākumu līmeni, kā arī uz cilvēku gaumi un klientu atsauksmēm.

Mums ir lieliski klienti visā Latvijā –sākot ar maziem veikaliem un kioskiem, ziedu bodītēm un pasta nodaļām, aizraujošām grāmatnīcām un dāvanu veikaliem, un beidzot ar lielākajām mazumtirdzniecības ķēdēm valstī.

Mēs izstrādājam savu produkciju sadarbībā ar māksliniekiem un rakstniekiem, organizējam ražošanu, glabāšanu, transportēšanu uz veikaliem, nodrošinām veikaliem atbilstošus izvietojuma risinājumus, kā arī pēcpārdošanas pakalpojumus. Mēs sadarbojamies ar iemīļotiem latviešu autoriem, jo lolojam viņu darbus un mūsu skaisto valodu, kā arī augstu vērtējam produktu kvalitāti un rūpējamies par dabu un vidi.

Mūsu vērtības

Mēs ticam laimei un,mūsuprāt, tā balstās uz pieciem būtiskiem pilāriem:

Izaugsme

Pirmais pīlārs mums ir izaugsme. Izaugsme kā domāšanas veids. Mēs zinām, ka dzīvē viss nemitīgi iet caur pārmaiņām: cilvēki, organizācijas, biznesi, daba, attiecības, prasmes, radošums, mīlestība…

Mēs vēlamies augt katru dienu kā personības, kā kolēģi, kā komanda, kā sadarbības partneris un kā uzņēmums.

Laiks

Laimes otru pilāru iedvesmojis seno grieķu uzskats par laiku, kur tas tika dēvēts ar diviem dažādiem vārdiem: “chronos” un “kairos”.

“Chronos” lieto, lai apzīmētu ilgumu, piemēram, “stunda”, “minūte”, “sekunde”.

“Kairos” ir kaut kas citādāks. “Kairos”ir pavadītā laika saturs, kas mēra tieši mirkļus. Tas attēlo tos nozīmīgos mirkļus, kad kaut kas mainās, brīžus, kad šķiet, ka laiks pat ir apstājies. Mēs novērtējam šos dārgos mirkļus un augstu vērtējam mākslu izbaudīt katru mirkli un kopējo dzīves plūsmu.

Arī mazumiņš spēj radīt ievērojamas izmaiņas

Trešais pīlārs mūs atkal aizpūš atpakaļ uz Seno Grieķiju. Mums ir svarīgi būt daļai nokaut kā lielāka par mums pašiem un tiekties pēc globāli svarīgiem mērķiem. Aristotelis to sauca par “eudaimonia” – stāvokli, kurā jēgpilni darbi un laime saplūst vienā.Mēs uzsveram, cik nozīmīgi ir apzināties, ka pat mazākais ieguldījums spēj pasauli mainīt uz labāku. Tādēļ mēs esam nolēmuši veikt konkrētas darbības, lai sekmētu Apvienoto Nāciju Organizācijas ilgtspējīgas attīstības mērķu sasniegšanu un no katra pārdotā produktaveikt šai organizācijai ziedojumu.

Jautrība

Visu, ko darām, mēs darām no visas sirds. Mēs esam centīgi un ar stingru nostāju. Tomēr savā ikdienas darbā spējam atrast to labāko un jautrāko, saglabājot smaidu un labu noskaņojumu!Pārāk bieži saskaramies ar to, ka pieaugušieir piemirsušikā smaidīt, smieties, dalīties priekā un vienkārši būt viņiem pašiem. Taču prieku darba vidē ir jāatgriež! Arī lielus mērķus var sasniegt, saglabājot priecīgu prātu un ar smaidu uz lūpām!

Attiecību spēks

Visbeidzot mēs ticam, katieši ciešasattiecības un sirsnīga komunikācija virzapasauli uz priekšu.

Tādēļ arī mēs, Agapics, sevi uzskatām par vairāk kā komandu – mēs esam ģimene!

Vēsture

Agapics ir uzņēmuma Paletti mantinieks, kas tika aizsākts 1922. gadā, kad 16 gadīgais E. J. Laakso kā vienīgais izdzīvojušais ģimenes loceklis sāka pārdot pastkartes ejot no durvīm uz durvīm. Laika gaitā viņš spēja atvēlēt pietiekami daudz līdzekļu, lai atvērtu savu pirmo veikaliņu Hemēnlinnā, Somijā, kur varēja iegadāties dažādas kartītes un plakātus.

Jau agrā jaunībā Erkki Johannes Laakso saprata, ka vislielāko vērtību rada vizuāli skaistiprodukti, kuri cilvēkus piesaista emocionāli. Liekot visu savu sirdi un dvēseli Paletti attīstībā, viņš sāka sadarboties ar somu un zviedru māksliniekiem un mācījās no labākajiemšīs jomas pārstāvjiem visā Eiropā. Uzņēmums paplašinājās veiksmīgi un Laakso spēja savas zināšanas un mīlestību pret Paletti nodot nākamajām paaudzēm.

Pēc daudziem gadiem, 1991.gadā, veiksmīgi tika dibināts Somijas Paletti Grupas meitas uzņēmums Igaunijā (šodien Agapics AS). Kas būtu domājis, ka ceļošana pār jūru vien ar kartītēm pilnu čemodānu sniegs tūlītējus panākumus, kuri jau 1993.gadā veicināja meitas uzņēmumu dibināšanu arī Latvijā un Lietuvā (šodien Agapics SIA, Agapics UAB).

Pašlaik, četras paaudzes vēlāk, uzņēmuma klāstā ir jubilejas un apsveikuma kartītes, dāvanu materiāli, ballīšu aksesuāri, uzlīmes, kancelejas preces un daudz kas cits.

2020.gada sākumā Paletti zīmola vārds Baltijā tika mainītsuz Agapics. Zīmola atjaunošanas rezultātā uzņēmums ne vien ieguva jaunu nosaukumu un izskatu, bet arīsaglabāja cieņu pretpašu zīmola attīstības vēsturi. Vārds Agapics ietver sevī gandrīz pirms simts gadiem dibinātā uzņēmuma pamatvērtības – mīlestību, rūpes, kā arī dalīšanos ar stāstiem. Nosaukumā var vērot vārdu spēli, kur piedalās grieķu vārds mīlestība un vārds, kas apzīmē attēlu.

Šodien Agapics ir gatavs turpināt savu darbību, būdams inovatīvs, moderns un zinātkārs, paplašinot savu produktu klāstu, un gatavs atklāt jaunus virzienus, pa kuriem doties tālāk!

| about-us.php > About us

Load: 9 queries - 799ms - 23.9MB - 255 cache hits / 283
Query: 17 queries - 907ms - 25.7MB - 561 cache hits / 596
Display: 41 queries - 1027ms - 26.0MB - 1407 cache hits / 1495